אירוע ירי בשומרון: "חברה שלי התחילה לצעוק שנפגעה בגב"

    ישראל פריי No Comments on אירוע ירי בשומרון: "חברה שלי התחילה לצעוק שנפגעה בגב"
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירי בוצע הבוקר לעבר רכבה של תושבת יצהר בכביש חווארה, היריות החטיאו את מטרתן, ומלבד נזק לרכב, הנהגת ונוסעת נוספות, יצאו מהאירוע בשלום.

    הרכב, בו שתי אחיות העובדות בבית החולים "מעייני הישועה" המשיך בנסיעה עד לצומת תפוח, שם חיכה להן כוח צבאי ואמבולנס. נהגת הרכב סיפרה על האירוע הקשה: "פתאום הגרשנו מכה, בום. חברה שלי שישבה לידי התחילה לצעוק שנפגעה בגב. האוטו שלי ממוגן אבנים ובהתחלה חשבתי שזו אבן אבל ברגע שהיא אמרה שכואב לה הבנתי שזה ירי. נסעתי במהירות משם לכיוון צומת תפוח כשתוך כדי אני מדווחת ומחזיקה אותה. כשראיתי שאין דם, הבנתי שהקליע לא פגע בה".

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן אומר בעקבות הפיגוע: "הממשלה לא החליפה דיסקט כלפי הפקרות של חיי אדם. הפיגוע הוא תוצאה ברורה של אוזלת היד ומדיניות ההפקרות הביטחונית של הממשלה".

    הוא הוסיף "מחבלי הרשות יודעים לקרוא היטב את חוסר הגיבוי לחיילים ואזרחים המותקפים באבנים במקרה שמגיבים בירי והפייסנות של הממשלה כלפי טרור האבנים והבקתב"ים. ממשלת ישראל חייבת לשנות דיסקט כלפי הפקרות של חיי אדם. הבוקר קרה נס אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך לסמוך על הנס".

    לדבריו, הפיתרון טמון בסלילת כביש עוקף חווארה, שתכנונו הושלם, וממתין לאישור הגורמים השלטוניים: "ראש הממשלה צריך להורות הבוקר על תחילת העבודות של כביש עוקף חווארה, לא כתגובה לטרור אלא כצעד אלמנטרי מתבקש. הטרור יוכנע רק ע"י מלחמה נחושה וע"י תנופת התיישבות".



    0 תגובות